Cgdmoyku yüksek ihtimal dışardan geliyordur aynı sıkıntıyı bize yaşadık. Evi ilaçlattık, sineklik taktırdık ama cam balkona sineklik takılmadığı için ordan giriyorlar. Cam kapalıyken yok açtığımızda kanatlı katınca giriyor. Birde balkon camlarının aralarındaki bosluktanda giriyor. İçerde olmadığına emin oldum çünkü dış mermerde dolaşıyorlar ve cam balkon camında dışında dolaşıyorlar. Sende takip et . Yazın bu durumu kabullenmekte başka çare yok🤷🏼♀️ Çok şükürki zararsızlar öyle düşün 😊