oglumubeklerken Bol bol beslenme ile geçiyor. Bebeğim karnı iyice doyacak böylelikle çişini düzenli yapacak. Çişle vücuttan atılıyormuş. Uzayan sarılık annesi olarak bildiğim bu.
Zubeyda_altun Canım ben yeni dogum yaptım bu gün bebegim 1 aylık oldu. ılk 2 hafta çok önemli sürekli uykudaydı emiyordu sagarak şırıngayla veryordum çok şükür sarılık geçirmedik sende aynısını yapabilirsin kesinlikle biberon verme memeyi almaz
Simkoc Benimde bebeğim sarılık geçirdi 2 kez fototerapi aldık. Kan uyuşmazlığı ve erken doğumda daha sık karşılaşıyormuş. Bende bol bol emzirdim ancak uzun süren sarılıklarda bazen anne sütüde sarılık yapabiliyomus doktor takibinde olmak lazım.