Merhaba kızlar ben doğum yapalı 5 buçuk ay oldu ilk reglim 3 gün önce başladı ve çok fazla kanamam oldu ve oluyor hala. İlk gün 6 7 ped değiştirdim dolu doluydu hep gece yatarken hasta bezi takmak zorunda kaldım. Bu gün 3. Gün diğer güne göre daha az ama hala normal reglime göre fazla bir kanamam var. Bukadar kanama normal mi yaşayan varmı?