Benim kizimda oyleydi. Kundak yapardik bir kolu bir sekilde disari cikarirdi. Sonra da kendini uyandirirdi😂brkaç kerede yatakta aşağıya kaymış, kundağın içine girmişti😂 şimdi 5 aylık bezini değiştiremiyorum🤦🏻♀️Gece bir bakıyorum sağda bir bakıyorum ayakları ytagın başında kafası aşağıda, bir bakıyorum ayakların biri korkuluklarda😂harektelilik geçmiyor, artıyor, ama onunla yaşamayı öğreniyor bebek uyanmıyor. Biz kundağı 2,5 Ayda bırakmıştık.