Havvakck Her bebeğin gelişimi farklıdır. Ayrıca düzenli gıdaya geçişlerde de, anne sütü veya mama zaten bebeğin doğal bir ihtiyacı olduğu için düzenli olarak almaya devam ediyorlar biz istesekte istemesekte ;) Yani siz akşam yemeği ve ara öğününü verdiğiniz de bebeğiniz mamasını kesmeyecektir. Mesela ara öğünde yediği doğal bir yoğurt emin olun bahsettiğiniz mamadan çok daha faydalı olacaktır.