17 aylık bebegım ıkı gundur ateşli ve ishali vardı özele goturduk kan ve kaka tahlili istedi kan sonucu cıktı kakayıda şimdi eşim evden götürdü vermeye beklıyor doktor belirtiler covıd dıyor bide onun için test verdık yarın cıkıcak ama bizde bişey yok napıcam bilmiyorum