Merhaba hanımlar oğlum 3 aylıkken kasık fıtığı çıkmıştı doktora götürdük ameliyat için doktor numaramızı aldı ben çağırırım dedi. Çıkınca elinle içine ittir sen dedi bende öyle yapardım ağladığı zaman çıkardı içine ittirirdim. Yasaklardan dolayı felan doktor çağırmadı 6-7 aylıkken kendiliğinden geçti. Yinede hala her ağladığında bakıyordum.
Şimdi size sormak istediğim şu 2 defadır farkettim elime fındık kadar bişey geldi kaynanam yumurtalığıdır dedi daha dokunmadım
Cerrahada randevu almıştım şimdi aklım karıştı sizce yumurtalık mı kasığa çıkmış şuan 14 aylik6 lütfen bilgilendirir mısınız. Hem boşuna caraha gitmeyelim. Şimdiden teşekkürler