Fruktoz intoleransi tanısı koyuldu. Meyve şekeri sebze tatlı şeyler yedirdiğimde çok yükseliyordu özellikle. Bizde genetik bu hastalık zaten o yüzden tanıda çabuk koyuldu. Bebeğinizde başka bi belirti yoksa gastroenteroloji doktoruna yada metabolizma uzmanına götürün. Genetik tahlille biliniyor böyle şeyler.