Her gün bir işkence ile yemek yediriyorum vallaha bıktım yemek yedirmekten yesin yeter ki diye tv açıyorum oyalıyorum ama yine zorla yiyor balık yağı iştah açar dediler ama yok bizde hiç faydası olmadı 20 aylığız bu arada nasıl düzene girecek bu yemek yeme olayı ek gıdaya başladığında çok güzeldi ama neredeyse 1-1.5 yaşından sonra böyle oldu sinirden ağlıyorum şuanda yemiyor diye 😔