Bebeğim tam 7 aylık 6 aylıkken yabancilamasi vardı ama şuan yabancilamiyor yabancıların kucağında hiç aglamiyor ve gel gel dediğimde bana gelmiyor sanki beni de tanımıyor bu duruma çok üzülüyorum otizm belirtilerinde yabancilamama da var sizlerde böyle durumlar oldu mu .beni ne zman tanır gel dediğimde ne zman kollarını uzatir