Merhaba kızlar bebeğimin yüzünde sivilce gibi ama yuvarlak değil içi biraz beyaz kenarları kırmızı iltihaplı bişey var . Yaa bunu yaşayan varmı varsa bu nedir önemli bisey mi acaba doktora gitsemmi kasinmiyor elini oraya götürmüyor hiç .hatta onun yanında pembe bişey daha beliriyor hafif kizarik hiç bişe yok şuan ama sanki yine bişe cikicak gibi . Endişeleniyorum