Merhaba,Ben kiraciyim iki ev degistirdim ikisi de mutfak esyaliydi.İlk evde firin arcelikti herseyi hizlica pisiriyordu cok memnundum.Simdiki evimde de beko zaten ikisi ayni markalar.Bu da digeri gibi cabucak pisiriyor.tariflerdeki gibi 40 dk yi beklersem yanar gider😀Bu arada ikisi de zaman ayarsiz uygun olan modeller.