Merhabalar. 7 Aylık oğlum var. Geçen ay ek gıdaya başladık ama delirmek üzereyim. Mama sandalyesi kullanıyorum. oğlum önüne koysam ağız mendili sofra bezi önlük fark etmez sürekli onunla oynuyor ağzına sokuyor kaşıkla oyun ediyorum çıngırak oynatıyorum yok sürekli kafası önde kafasını arkaya alıp zorla yediriyorum. Nasıl bi yol izlemem gerek? Ve 7 aylık bebek günde kaç ml yer zayıflamasından korkuyorum?