Ayseege6156 SedaUmut171121 evet götürüyordum sonra alerjik bronşit oldu 3 ay başka doktora gittik oda sadece alerjisi hakkında baktı çocuğa baş çevresi ölçmedi benimde hiç aklıma gelmedi.. ki çok dikkatli bir anneyim işte basiret bağlanmış diyelim.. geçen kontrole gittik ve 3 aydır ilerlemeyen bir baş çevresi tedirgin etti ve emara soktular apar topar bıngıldak kapalı içerde kemikler kapalı.. beyin gelişimi güzel ama daha fazla gelişmesi için yer yok 😓 o yüzden yaşına 2 hafta kalfı yaşını alınca ameliyat olucak beyinden bak hiç aklımızda yokken neler yaşadık şükğr ki tedavisi var en azından doktor 5-6 ay daha geç kalsaydın yapacak hiç birşeyimiz yoktu dedi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Nolur ihmal etmeyin her ay düzenli götürün lütfen 😓
BugsBunnyy SedaUmut171121 1 yasa kadar her ay 2 yasa kadar 3 ayda bir goturdum simdi 2 yasinsa bu surecte hastalanmazsa 2.5 yasa bi gotururum yine
MySunshine21 İlk 7 ay götürdüm. Doktorumuz 8 de gelmeyin 9 da görüşelim dedi. İlk yıl gelişim açısından kontrol önemli
SedaUmut171121 Ayseege6156 uğraşıp anlattığıniz için teşekkür ederim ben geçen ay asi için sağlık ocağına gittiğimde baş çevresine baktılar biraz kafa çevresi küçük kalmış gibi doktorun bişe dedimi bununla ilgili dedi ebe hemşire hayır demedi dedim o an kafa çevresini sormayida unuttum bu ay gidince bakicam dikkatli bir şekilde
Dilaylaa İlk bir yıl her ay ikinci yıl iki ayda bir gittik üç yaşında birkaç ayda bir yine gidiyoruz diş kontrolümüzü bile yaptırıyoruz .
Deletedmom_73 SedaUmut171121 1 buçuk 2 ay oldu götürmeyeli havalar soğuk olduğu için götüremedik ama onun öncesinde götürdük
tubasd SedaUmut171121 hayir ilk aylar bir iki kere gittik sonrasinda gitmedik zaten saglik ocagina kilo boy icin gidiyorduk
3MelekAnnesi3 SedaUmut171121 hayır sadece aşıdan aşıya gidiyoruz biri 22 aylık biri 5 aylık 2 oğlum var
Deletedmom6262 SedaUmut171121 Saglik ocağına götürüyorum aşı icin zaten kilosunu boyunu kafasını kontrol ediyor ekstra niye hastaneye götüreyim ki çok kalabalık herkes hasta bide soğuk