Fatmanurturayy Aynı sorunu yasayan varmı saglıkocagımıza götürdük bi damla verdi onu kullandık ama hala sürekli biz dokundugmzda sag kulagın elini götürüyor
Obsesifk Fatmanurturayy Birde kulak burun boğaz doktoruna göstermenizi öneririm.bransi daha iyi bilir. Geçmiş olsun.
Fatmanurturayy Obsesifk bende öyle düşünüyorum pazartesi randevu alıcam bi taraftanda akmış kulagı geci zannetmıstık ama tekrarladı sanırım
Obsesifk Fatmanurturayy ama tabii dayanamazsa yarın polikliniğe gidin durumu anlatirsaniz yardımcı olurlar bence bebek sonuçta pazartesiyede beklemezsiniz
Fatmanurturayy Evet yarın götürücez iyi bi doktora goturelm diye pazartesıyı beklıcektık ama vaZgectık aslında cok asırı kötü degıl ama benım ıcım rahatlıcak en aZından böyle dusunmekten yavrularımızın dili yokki derdini anlatsa