Hurrem_Sultan Iliadin damla nazalnem sprey nemlendirici aspiratör le çekme hepsini denedim yine tıkaniyo iki dakka sonra grip şuan ne yaparsan burnu uzun süreli açılır acaba serum fizyoloji ise yariyormu uzun sureli
Tortilla_ Hurrem_Sultan Serum fizyolojik sık ama sert ve hızlı. Kafasını eğdirerek sıkın. Sonra aspiratörle burnuna iyice yerleştirip çekin
Kucukhobby Hurrem_Sultan serum fizyolojiyi 2 saatte bir yapın. Bi de bebeği reflü yatağı gibi bir şeyde yatırın
Edaacvk Hurrem_Sultan benimde bebeğim grip olduğunda yaptım serum. Kesinlikle hayat kurtarıcı ve en etkili burun açıcı. Acilde doktordan gördüğüm sekilde yapıyorum ben. Bebeği yan yatırıyor şırıngayla hızlı şekilde burnuna sıktı sonra sırtına vurdu biraz diğerinede aynı şekilde yaptı sırtına vurdu. Daha sonra kaldırdı peceteyle sildi hemen acılıyor
Mustafatma Nem makinası birde derece alın derim. Evin nemi 55-60 arası olması lazım biz İzmir’de oturuyoruz nemli bir şehir ona rağmen evin nemi 25 e düşüyor sürekli çalışıyor nem makinası
Kucukhobby Hurrem_Sultan düz yerde sıkın zaten yan çevirin bebeği . İnternette videoları var izleyin bence yapmadan önce. Bebeği genel hastalığı geçene kadar reflü yatağı gibi yatakta yatırın