39 günlük bebeğim. Meme + mama şeklinde besliyorum fakat 2 gündür kusuyor süt kesiği peynir kesiği şeklinde kusması da beslenmeden 1 2 saat sonra falan oluyor fazla geliyor desem 1 2 saat sonra kusmaz sanırım huzursuzluğu ağlaması falan da yok gazını da normal çıkarıyor kolayca