Ggercn Kızlar 6. Ayla beraber bebeğim sanki artık duyguları ile haraket etmeye başladı . Yani nasıl diyim mesela dün babası biraz yüksek sesle yüzüne karşı birşey söyledi herzamanki sevme şekliyle atıyorum hanimiş benim oğlummmm dedi ve bizim ki dudakalarını büzerek ağlamaya başladı 😂 fön makinesi elektirik süpürgesi bunların sesini çok severdi ama artık açtığımda dudak büküyor . Acaba artık korku duygularını dış çevreye karşı kullanmaya mı başladı . Yani aşırı duyarlı şu aralar resmen mimik okuyor . Sizde ne gibi değişimler oldu ? Ben sevdim bu 6. Ayı çok komik anlar yaşıyoruz 😂 birde gece uykusuna erken geçse tadından yenmez
Purpura26 Ggercn Sanki küsüyor gibi yapıyor. Mesela eline almaması gereken bir şey alınca, geri alıyorum elinden. Gözünü dikip gözüme bakıyor. Dudağını büzüyor ve 1 saat boyunca nerdeyse, napsam gülmüyor. Gözüme bakıp bakıp başını çeviriyor 😂
Tess07 Ggercn sesli konuşunca oksurunce hapsurunca elinden biseyi sert bırak ona herşeye dudak bukup aglio😂😂😂
Snowglobe Ggercn bizimki de istediği olmayınca insanın yüzüne yüzüne çığlık atayarak ağlıyo sinirini belli ediyo 😂
Ggercn Purpura26 ayyyy Allahım ya trip yapmaya başladılar he 😂 benim ki de öyle valla çok gülüyorum bu hallerine 😂
emirinannesii babasına bırakıyorum mesela banyoya girip çıkıyorum beni görüyo içli açli ağlıyor dudak büzüyor beni al der gibi bakıyor 6 aylık🙈
Sinon İlişkiler ayı bu ay atak haftalarından takip edebilirsiniz. Benimki de böyle başkası ağlasa hemen ağlıyor ses yükseksin evde heyecandan bile olsa ağlıyor. Gözleri sürekli beni arıyor gülüyor Rabbim sağlık versin 🤲 sağlıkla büyüyüp hayırlı evlat olurlar umarım