Merhabalar, 2 aylık bebeğim dün geceden beri sürekli ağlıyor. Galiba gaz sancısı çünkü karnından şiddetli sesler geliyor 😔 Denemediğim şey kalmadı kiraz yastığı koydum, doğal bebek yağı ile karnına ayaklarına masaj yaptım, kimyon çayı anason rezene çayı içtim, gaz damlası aldık eczaneden kullandım, poposunu ılık nemli bezle uyardım ama yok. Yok susturamıyorum… 2 gün önce 2 ay aşılarını olmuştu onunla alakalı bi şey olabilir mi diye düşündüm ama karnından gırr gırr sesler geliyor 😔