Egeto Kızlar bir sefere mahsus yanlıslıkla bebeğime 1 fıs olması gerekirken fıslamadı zannedip 3 fıs d vitamini verdim meğer fıslıyormuş bir sıkıntı olur mu sizce
Tatlim Egeto endişe hali böyle böyle devam ediyor demek ☺️ yok bir şey olmaz bir dahakine daha dikkatli olmak yeterli 🌸
Fasulye12 Egeto bende yanlışlıkla kendi d vitamiminden vermiştim ocean aynı şişeleri ama biri 400ui diğeri 1000 ui, çok şükür bir şey olmadı . Dedikleri gibi ertesi gün vermedim. İnşallah sizin bebeğinize de bir şey olmaz
pogacayanakli_aylamm Egeto diger gun vermeyin. Bir dahaki sefere dikkat edin. D vitaminin fazlasu zararli cunku. Hicbirseycik olmaz