Kızlar ben bebişimi alıp açık temiz havada yürüyüşler yapmak istiyorum ama eşimde dahil herkes bu havada dışarımı çıkarılır çocuk hasta olur diyerek tepki verip kafamı karıştırıyorlar uygun şekilde giydirsem bence açık hava iyi bile gelir kar yok yağmur yok neden hasta olsun çocuk anlamıyorum sizin bebişler kaç aylık ve bebişlerinizle yürüyüşe çıkıyor musunuz?