Merhaba anneler ben bişi soracaktım benim oğlum 20 aylık olacak küçükken çok aglıyor uyumuyor yatmıyor diye yanımda yatarak emzirdim o da hemen alıştı bu ayına kadar birlikte yattık ama çok bunaldım sabaha kadar emiyor ve gögsüm açık oldugu için sürekli hasta oluyorum çocuk odasında baza var gündüzleri orda uyutuyorum ama geceleri eşim orda yatıyo uykusu hassas olduğu için yanımızda yatmıyor ben de gece de orda yatırıyım diyorum nasıl yol izleyim memeden de mart ayında kesiyim diyorum