Hazalperi Kızlar bu cappucino mocha katre tarzı kahveler yapan makinalara bakıyorum bi kapsüllü olanlar var bide gördüğüm baya pahalı makinalar var ben tam çözemedim hangisi iyi siz ne kullanıyorsunuz kapsüllü olanlar mantıklı mı
DennizsMommy Hazalperi kapsüllülerin kahveleri biraz daha pahalı ve lezzet farkı var ben düz flitre kahve için söylüyorum. Normal demleme kahve makınası kullanıyorum ki bence en lezzetli olanlar bu tarzdakıler.