Bebeğim 2 aylık oldu şu ana kadar annemle yanda kayınvalidem le banyo yaptırdık. Kaynanamla aynı apartmandayız banyo yaptırmak için arıyorum ama saatler sonra geliyo genelde. Artık tek başıma yaptırmak istiyorum ama biraz korkuyorum. Banyo fileleri işe yarıyo mu kullananlar memnun mu acaba? Birqz yüksek durduğu için bebek üşür diye düşünüyorum. Kolumda tutarkende çok zorlanıyorum