Lina123 Arkadaşlar bebeğim 3 aylık bi kaç yudum alıp bırakıyor . Ama diğer memeyi biraz daha emiyor . Anlamadım zorluyorum yine olmuyor . 1 ay önce biberon vermeyi bıraktım . Hiç vermedim . Ama emzik yaşam felsefesi gibi çıkarmıyor bile . Gelişmicek kilo almıcak diye korkuyorum 😢😢 en son diyorum ki biberonla ver yeter artık gittiği yere kadar gitsin .. 3 ayım kaldı zaten mamaya geçmeye diyorum .. emmediği için sinirden stresten böyle düşünüyorum 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Esiraa Lina123 bizde 10 gün sonra 3 aylık olacağız. 3 gündür emmiyor. Uykuya dalma aşamasında emzirebiliyorum sadece. Meme reddi mi yaşıyoruz acaba. Memeye yaklastirdigimda itip ağlıyor. Bu zamana. Kadar ne biberon ne emzik kullandık. Emmeyi bırakacak diye ödüm kopuyor
Zynpada-4ekm Lina123 4 aylik oldu bugun 3 aylikken ayni seyleri yasadim ayakta gezdirerek pis pis yaparak muzik acarak emzirdim bende sinirden agliyordum sakin vazgecmeyin bu bi surec gececek sabir gostermeniz gerek
Prens_annesi_Aysel Benim bebeğim şuan 4 aylik 3üncü ayimizda bizde bu durumu yaşamiştik ama vermeye devam et etrafi keşfetmeye başladiğindan dolayi fazla emmiyor bi süre böyle olur acikirsa yer zaten yada karanlik bir odada vermeyi dene ben öyle yaptim
Lina123 Prens_annesi_Aysel 6 saat oluyor bazen emmiyor . Bi kaç yudum alıp bırakıyor. Annemler diyor tok tutuyor sütün . Bu nasıl tokluk ama
Tugceeek Meme reddi o aylarda ben de yaşadım. Israrcı olacaksınız her an her yerde deneyeceksiniz. Ayakta gezerek, duşun altında vs vs. Siz ısrar ettikçe o da düzelecek merak etmeyin sadece biraz sabır ağlıyor kaçıyor diye sakın vazgeçmeyin ısrarcı olun.
Kedidirokedi Kedidirokedi oturarak emzirdiğinizin aynısı ayakta hafif sallayarak kesinlikle tutuyorlar deneyin bi isterseniz zamanla alışırsınız