Masal-33 sevgili anne; gitmediiğim gezmediğim doktor kalmadı batman mardin Diyarbakır en iyi doktorlara gittim benim çocuğum kadar gazlı problemli bi çocuk yoktur diyodum bu dünyada.. kullanmadığım damla yöntem kalmadı her doktor ne dediyse aldık bir ayda 600-700 lira sadece gaz damlalarına verdimm.. Metsil, vitol, relactaz, nurse hurveys, biogia hepsini aldım hepsini kullandım.. sana şöyle söyleyeyim en iyi sonuç veren biogaia artı sab simplex olduuu! Verdiğim gibi çocuğum pırt pırt rahatlamaya başladıı o yüzden kullanmamazlık etme bizde 5 damla biogaia 15 damla sab smplex veriyoruz ve mutlaka hergün kimyon çayı iç tavsiyem bunlar😘 umarım bebişiniz bi an önce rahatlar