Semalim41 Bir buçuk yıl oldu doğum yapalı. Bebeğim 3 ay emdi daha emmedi. Mama ile devam ettik. Şu bir haftadır göğsümü sıktığımda süt geliyor. Ama çok çok değil ama sıktıkca çıkıyor. Gebelik şüphesi de yok. Bu durumu yaşayanlar nasıl bı süreç izlediniz
ayazasaf Semalim41 ben 2,5 sene önce doğum yaptım aynı sizin gibi 2-3 ay emdi sütüm olmadı hala göğsümden süt gelir bazen bi sancı oluyor mesela o yüzden sıktığımda geldiğini görüyorum. Hormonlarım normal bir sorun yok gebelikte yok ama hala devam ediyor
ayazasaf Semalim41 yani ben kadın doğumada genel cerrahiyede muayene oldum sonuçta emziremedim sütüm olmadı hatta defalarca test verdim acaba hamile miyim diye yok prolaktin fazlalığı olabilir diye düşündüler hayır oda yoktu hatta kafaya taktım kansermiyim diye saçmaladım genel cerrahada gittim mamografi vs her şey normal
Semalim41 @ayazasaf yok ben daha doktora falan gitmedim. Ama internette okuduklarim da kanser konusunda beni endişelendirmedi değil. İlk önce buraya bı soruyim belki yaşayan vardır diye yazdım ama ne olur ne olmaz bı doktara goruneyim bende
ayazasaf Semalim41 yok yok internet insan mahvediyor zaten doktora git bi hormınnlara vs baksınlar evham yapma