Ahmetin_Annesi0911 sanmıyorum yA aynı yediğimiz şeyler hormonlar bozuldu bence anca cildiyeye gidip ilaç krem almamız lazım test falan yaparlar yoksa geçmez gibi Çünkü doğumdan önce pürüzsüzdü yüzüm sivilce ne bilmezdim şimdi yüzümü geçtim omuzlarım falan büyük büyük sivilce iltihaplı şuan çenemde çıkmış düşün üç sivilce bi arada fındık kadar ağrı bile yapıyo hani elleyemeiyom