Selda03 1 aylık bebeğim her uykusunda gece gündüz korkup sıçrıyor sonrasında ağlıyor ellerini tutunca sakinleşiyor. Bu durumu yaşayan var mı? Çok endişeliyim
Almondeyed Selda03 kıyamam ya rüyasında neler görüyorsa :) güvende hissettirin koynunuzda uyutun bence nas Felak okuyun gerekirse baş ucunuza Kur’an’ı Kerim koyun
Esmanrt Almondeyed aynısı bizde de oluyordu korkmayın bebeklerin refleksleri o şekildeymiş ben araştırdım zararı yok
Esmanrt Selda03 Hemen hemen sürekli oluyordu uykusunda korkarak uyanıyordu alıyordu ama ben zorlada olsa kundak yaptım ondan sonra rahatladım zaten üçüncü aydan sonra kundağı önermiyorlar
Eymeneylul0 Hemen hemen her bebekte oluyo canim kundak ise yarıyo sicrayip kalkmasını engelliyo ama bilmiyorum yaptirmiyomus
Esmanrt Selda03 Bebeğim uyuyordu birden tiksinerek çığlık atarak uyanıyordu alıyordu sürekli kucağıma alıyordum kucağımda gezdiriyordum sakinleştiriyordum ninni söylüyordum. Şu an altı aylık ama eskisi kadar tiksinip uyanmaları yok
Eymeneylul0 Selda03 hemen her uykusunda oluyo refleks o ne zaman kundak yapmasam oluyodu iki cocugumda da