Almondeyed Aslında yememe sebebi kızım yenidoğduktan bir kaç gün sonra yüzünde kızarık noktalar çıkmaya başladı yavaş yavaş yüzünde çoğaldı ama nasıl çoğaldı sonra geçer diye beklerken boyum kafa içi kollara vs indi mukuslu bir kaç kez kaka gördüm gazı çoktu buradaki alerji durumlarından bende alerjisi var birşeye diye kafayı yiyecektim yani çocuk doktorları alerjiye de çok hakim değiller bir kaç şey saydı bunları bir süre yeme diye süt ürünleri , yumurta vs işte içinde bu acı Baharat felan da vardı bende o zaman yemeyi bıraktım kızımın sonra vücudu zamanla düzeldi doktor yenidoğan döküntüsüne benziyor dedi sonra süttü, yumurtaydı derken yiyorum şuan vücudunda bir sorun yok şükür ama işte bu acı, baharat kısmını yemedim sütün tadını da bozar diyorlardı 6 aydır yetmeyince şimdi gerçekten etkiler mi bilemedim yoksa canım feci çiğ köfte çekiyor 😄