Herkese merhaba bebeğim 3+19 günlük. İlk zamanlar kolikti bu cok normal gelmişti ama 2,5 aylıkken azda olsa rahatlamıştı. Ne olduusa 1 aydır cok sancı cekıyor gaz sıkıntısı tavan özellikle şu iki haftadır. Geçen hafta özel bir hastanede baska bır doktora götürdüğümde mamasını degselm dedi ve aptamıl ar aldık. Gazı var dediğimde 3 aylık olmus daha ne gazı olacak dedi gönderdi.3 gündğrde bebeğim aşırı huzursuzdu ağlamaktan katıldı baska doktora götürdüm bu cocuk bıldıgımız hasta dedi hemen rontgen cektırelm dedi bağırsak düğümlenmesinden suphelendı. Cok korktum ama romtgende gaz cıktı hemen lavman yapıldı ve ultrasyona alındı gazdan baska bsey gormedıklerını soyledıler ama bebeğim yine cok huzuursuz sureklı ıııııhhhh dıye seslı ıkınıyor cok korkuyorum uzuluyorum. İlaç verdi evet ama aklımda hep bır soru acaba baska bseyı mı var,bağırsak düğümlenmesini bilenınız var mı yardımcı olurmsunuz🥺🥺🥺