ElaSelma seçeneklerinin ikiside bebeklerin en çok tuttukları emzikler. Ama her bebek bir olmuyor ki mesela benim oğlum sadece ilk 4 ay emzik tuttu onuda uykuda falan yani. Sonra bir daha almadı hep tükürdü. Avent almıştım ben keşke bibs de deneseydim diyorum belki alırdı.
Bu arada ben emzik tutan bebeklere bayılıyorum çpknistedim emzik alsın. Çok hoşuma gidiyor bana deli dicekler şimdi 😁😁