Cocuk dr yada cocuk cerrehi bolumune gidiyorsunuz bakiyor cocuga uygunsa tahlil.falan yaoilir kan degeri falan masil diye tabi yasina gore degisir bu durum sonra gun verilir o gun gidersiniz ayina gore anestezi durumuda degisisr 6 ay oncesi sadece bolgesel sonrasi bel alti 1 yas sonrasi tam bayiltma yapılıyor bildigim kadariyla ben ozelde yaptırdım 11 aylikti ama cok hareketli oldugu icin tam uyutuldu hafif dozdada olsa neyse yaninizda buyuk beden bez ve bir iki zibin qlin xatem hastamede yatilmiyor ayilip bir iki saat sonra birakiliyor bixde oyle olmustu verilen ilaclar duxenli kullanilinca hemen iyilesiyor