renkliruya Merhaba güzel anneler.. Tofisa sitesinden alışveriş yapan var mı? Fiyatları uygun güzel modellerde var ama güvenemedim pek.. yardımcı olursanız sevinirim..🙃
Sanyam renkliruya üstümdeki şu kazak ecen sene aldım 20 TL ve çok güzel gerçekten birçok kıyafetini oradan alıyorum guzel
NidaLina131020 renkliruya aslaa almaa ben yeni kapandim indirimde biseyler vardi aliyim dedim igrenc bi mali var naylon gibi fotograflarda durdugu gibi asla degil
-Gizem- renkliruya ben eşofman takımı almıştım bacakların darlığı bile eşit değildi ve tül gibi karşısı görünüyodu hiç giymedim
Elvinmeva renkliruya ucuz ama naylonumsu ha güzelleri de vardır bide dikim hataları çok fazla mesela gri brişey almıştım siyah ile dikilmiş çok belliydi bide kalıpları dar baya