Ruzgarperisi Merhabalar. Bebeğim göğsümü iyi tutmuyor.sütüm de duruyor yerinde. Çoğalıyor.yani git gide. Yeni dogum yapmış biriyim. Sağıp mı versem .ne yapsam.kendi emse . Çok üzülüyorum böyle oldukça.
Kahve_kokusu Ruzgarperisi sag bence canim bu hem cocuga durmuş süt verme hem sitması tutabilir. Hem sag hem emzir
Ruzgarperisi Deletedmom_21 zorluyorum ama ağlıyor . Almıyor ağzına.bazende emiyor .az biraz. Demin biraz emdi .mecbur ek olarak bişey verdiler
Ruzgarperisi Kahve_kokusu Eve geçince öyle yapayım artık.korkuyorum aç kalıyor çocuk. Bana da zararı ola bilir.
Minikcivcivim1 Ruzgarperisi canım eds sistemi kurabilirsin hem bebeğin biberona alışmadan emme refleksi gelişir hemde göğsündeki sütü çok fazla bekletmeden sağmış olursun sağıp vermek yerine bu daha çok işe yarar canim bak buda küçük bir videosu inşallah yardımcı olur canim