Beriska eskisine oranla daha az fark var şuanda. 2 ay geçti. Ama bizde açı farkı yoktu sadece pili asimetrisi vardı görüntü olarak. Ben görüntü öyle olunca şüphelenip götürdüm ikinci Kez. Doktor da ölçüler eşit sıkıntı yok büyüdükçe düzelir dedi. Sizin açı farkı için doktor kontrol istemedi mi