Hanımlar bebeğimin 2 bacağının arasında kilo farkı var sanki biri daha tombul. Nerden anladın derseniz küçük bebeklerin bacakları boğumlu olur ya, bir bacağındaki bogum diğerinden daha derin. Ama cok ufak bir fark yani de bu konuda bilgisi olanlara sormak istedim. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ?