Kızlar bebeğim 9 aylık. Kaşla göz arasında spreyin ağzını açıp, sprey kısmına ağzına sokmuş. Ama sıkması mümkün değil. Ben ağzıma aldım hemen sprey başlığını acı bir tat var. Yoğurt yedirdm 1 kase. Yarım saatte oldu. Herhangi bi sorun yok. Başına gelen var mı ? Doktoramı koşayım ?