Bebeğimi desteksiz uyutuyorum yatağına yatırıyorum biraz mızırdanıyor bazen ağlarsa kucağıma alıyorum sakinleşince koyuyorum bir yada 2kerede sakinleşip uyuyor ama yine de 30 dk yada 40 dk da uyanıyor başında bekleyip hemen döndürmeye çalışıyorum ama olmuyor sanki 2saat uyumuş gibi tüm enerjisiyle gülüyor böyle olup da uzatan var mı acaba 😥