Alininannnesii Bebeğim 4 aylık sadece mamayla besleniyor ama sanki doymuyor gibi ek gıdaya geçen var mı bu aylarda tadım yaptıran ?
Zeyfur38 Alininannnesii Bi kaç kez yogurt verdim cay kaşığı ile tam anlamıyla gecmedim mama reddi biberon reddi var suan zor besliyorum. İlk yoğurt sonra sebzelerle başlayın. Biraz daha bekleyip eger içiyorsa mamasını cc artırın
Zlm Alininannnesii ben geçtim 4 ay 2 gunluktu ama zaten doymasina bı katkısı yok bu aylarda tadım ayı olduğu için