Baharaktas23 benim içtiğim bi şişem var evde hep o şişeden su içerim. Oğlum da ona heveslendi hep su içtiğimi gördü ve kendi de içmek istedi şükür ki suyla alakalı bi sıkıntı yaşamadık.. Alıştırma bardağı aldım, onunla da içerdi. Plastik bardak da aldım kendi içmesinde sıkınto olmasın diye. şimdi büyüdü artık normal bardaktan içiyor..