Kızlar bebegim 13 aylık 10 ayda memeyi bıraktı bizde mama ek gıda gidiyorduk diş döneminde beslenme gerilememiz oldu sonra toparlayamadık son 1 haftadır da hiç birşey yemiyor aç geziyor resmen. Sabah kalktıgında mamayı bile 90 cc içemedi hala 2 çekiyo bırakıyo ek gıda zaten yok yemiyo degişik şeyler yapıyorum 1-2 tadına bakıyo sonra agzını çeviriyo ne yapmalıyım bilmiyorum benle aynı durumda olan anneler vardır umarım tecrübeli anneler nasıl aştınız bu durumu çok canım sıkıyo inanın kilolu bi bebek olsun diye bi takıntım yok ama hiç yememesü kilo kaybetirecek zaten çok hareketli bir çocuk bu arada kilosu 8.800😕