Merhaba kızlar bebeğim dün 5 aylık oldu doktor kontrolüne gittik ek gıdaya başlayabilirsin dedi. Daha önceden de süt alerjisi olabilir demişlerdi çok ıkındığı için denemek amaçlı dün yoğurtla başladım. Sorum şu günlük kaç öğün neler ve nasıl vermeliyim. İnternetten araştırıyorum ama çok kafa bulandırıcı şeyler var. 3 gün kuralını denemek istiyorum. dün 1 çay kaşığı yoğurt verdim bugün 1 tatlı kaşığı yarın 1 yemek kaşığı vereceğim daha sonra sebzelere geçip aynı şekil vereceğim fakat aralarda öğün olarak başka şeyler vermeli miyim nasıl olmalı onu bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻 Hem yoğurt hemde haşlama sebze versem olur mu yoksa tek tek mi deneyeyim 🤷🏻♀️