Rana-47 devlet Hastanesi’ne çocuk nöroloji doktorunun gelmesine çok sevindim.. gerekiyordu Mardin’e. Biz üç yil önce Ahmet yaramış a götürmüştük kızımı. Epilepsi şüphesi vardı bizde. Fena değil. Çok şükür epilepsi değil dedi bize. Bu yıl birkaç ay önce başka sebeple Mecit beye gittik. Onu daha çok beğendik. Aklında o da olsun canım. Umarım güzel haberler verirsin bize