sb- seni çok iyi anlıyorum canım benim aynı şeyleri bende düşünüyordum uykusuzluğa dayanamıyorum sürekli böyle ağlacak mı allahım biz ne zaman düzene gireceğiz diye ağlamıştım ilk zamanlar sonra alıştım ona iyi gelecek şeyleri araştırdım uyurken fön makinesi sesi açtım telefondan, hamak aldım onda daha iyi sallanıp uyuyordu her gün duş aldırıp masajlar yaptım. Kızım akşam 7 ve gece 1 arası ağlıyordu sürekli zor susuyordu zaten belli bir aralıkta ağlarsa kolik deniyor doktorumuza götürdük evet kolik 3.ayda biter demişti bitti şükür