Ozgeakah seni çok iyi anlıyorum ve asla yadırgamak için yazmıyorum ama arkadaşım bebeklerimize aksi,huysuz,yaramaz,mutsuz..vs olarak adlandırarak onlara bi nevi bu enerjiyi yollayanın bizler olduğunu düşünüyorum..yol yakınken gel bırak tv izletmeyi varsın yemesin bir yemez iki yemez ama üçüncüde mecbur yicek.inan ileride çok daha büyük sıkıntılar çekersin.şuan o çok güzel amacına ulaşıyor okadar akıllıki bebekler her istediklerini bize yaptırabiliyorlar.senin yavrunda durumun farkında ve aynı böyle devam ediyor.