Saçım şuan kestane galiba en son 4 5 ay önce boyanmıştı diplerim gelmiş durumda ama bu tonlar artık beni sıktı evde aldığım toz aciciyla suyu var kuaförlerin kullandığı sanırım 40lık, kızıla dönmek istiyorum uçlardan açmaya başlasam en son diplere sürüp saçımı açsam üzerine kızıl boyasam becerebilirmiyim acaba tutar mı ya açıldığında turuncumsu açıyor oncden de açmıştım ama ozaman bebem daha küçüktü hızlı hızlı allak bullak açtı bu ay da çocuğun doğum günü o bu derken kuaföre bütçe ayiramadim bana 600 TL gibi bir fiyat verdi çünkü nasıl yapabilirim evde yapan var mı eşit şekilde saçını açabilen