Emy Kızlar bisey sorcam elancyl diye bir marka var ben bunun çatlak kremini aldım dogum sonrası oluşmuş çatlaklar içinmiş sürdüm bi iki gün fakat üzerinde hamile ve emzirme döneminde kullanılması tavsiye edilmez yazıo bugun farkettım emziriyorum kızımı fakat bir ton para verip aldım kullanmakta istiyorum kullanan var mı benim durumum da olan acaba bişey olur mu ki
Ayaz0608 Emy dogum sonrasiysa eğer emzirirken kullanılması gerekir diyelim 2 sene emzirdik o zamana zaten çatlaklar oturmuş oluyo boş bi krem gibi geldi bana hakiki fındık yağı bulursan ondan sür düzeltme yapıyor o
Emy Ayaz0608 Aynen öle bende onu anlamadım zaten ne zaman sürcez bu krem zaten dogum sonrası lazım fındık yağı bulurum hertürlü zaten Giresunluyum:)
Ayaz0608 Emy iyi denk geldi o zamann😀 bende de bi kutu bioil kaldı ama pek işe yarayacağını sanmıyorum doğumda çatladım ama ben üzerimi giyerken fark ettim yanlarım falan baya çatlamış
Ozteber Madecassol krem kullanın herşey e iyi geliyo ben normal doğum yaptım dinisin geçti fakat şişlik kaldı com hafif bi kere kullanınca bile etkisini gördüm doğum sonrası kullanılır diye reçetesine yazıyı çatlaklar dikiş izi için fln hücre yenileme özelliği var 20 tl gibi bi ücreti var