Kızlar oğlum 9 aylık olacak birkaç haftadır altlı üstlü dişleri çıktığından beri emerken çok fena ısırmaya başladı tepki vermemeye çalışıyorum ama o kadar kötü yaptı ki geçen gün kanattı hatta. Bu böyle mi sürüyor hep artık ısıracak mı yoksa büyüdükçe geçer mi valla emzirmeye korkuyorum artık doyduktan sonra keyfi emmeye geçtiği anda başlıyor bide gülüyor ısırdıktan sonra 🤦🏻♀️