HonKiPonKiDoNiNo Selam kizlar birsey sormak istiyorum. Kombiyi 45 e aliyorum mesela ama sonra bakiyorum ki 28 de 35 de falan kendi kendine inmis nasil birsey anlamadim. Termostat li oluncami boyle oluyordu ? Nasil anlicam ? Habire cevirmekten bozuldumu yoksa ?
sarmaliklahana HonKiPonKiDoNiNo bizimde öyle ama suyun derecesine gösteriyor mesela niz 50 de yakıyoruz ama derecede 45 gözüküyor. Camları o anda açtıysam sohudıysa 40 a düşüyor sonra tekrar 45 oluyor ama düğme 50 de duruyor. Petek içi gezen suyun derevesiymiş o 🙄🤷
Siyahii HonKiPonKiDoNiNo bizimde öyle o kendisi ayarlıyo ısıyı diye düşünüyorum ben. Termostat var evde belki ona bağlı olduğu içindir. 48deyken bazen 50yi gösterir bazen 43e kadar iner. Çevirmeli değil bizimki düğmeli ekranı var ordan görüyoruz ama sabit ısısını biz ayarlıyoruz.
HonKiPonKiDoNiNo sarmaliklahana Su gostergesi altta ama, kalorifer gostergesi surekli degisiyor hic birsey anlamadim 🤷♀️
sarmaliklahana HonKiPonKiDoNiNo evet evet işte öyleymiş bende meral etmiştim öyle dediler 🙄🤷 belkı detaylı bilen vardır
HonKiPonKiDoNiNo tekboynuzluat Hicte anlamiyorum kombilerden 2. Kez kullaniyorum . Demirdokum/nitromix markasi
tekboynuzluat HonKiPonKiDoNiNo eğer yoğuşmalıysa öyle oluyor. Bizde de öyleydi 45 ise 35 40 bazen 50 60 gösteriyordu
minimilena HonKiPonKiDoNiNo Bizimki de ondan. Aynen dediğiniz gibi oluyor. Devirdaim yapıyormuş. Su soğuduğunda tekrar ısıtıyor onu hatta bazen 50 iken 53 falan gözüküyor. Sıkıntı yok
HonKiPonKiDoNiNo minimilena Pinar_kb Siyahii tekboynuzluat Saolun kizlar o zaman ben fazla kurcalamiyim 🤣
Tugceeek Ban anlamam, birtek faturayı görünce kısıp, sonra üşüyorum diye açmaktan, ama hala içimden bir sesin “ git kıs git kıs ” diye bağırmasından anlarım 😔 DONUYORUZ.
HonKiPonKiDoNiNo Tugceeek Yaa mecbur yakiyoruz valla ben cok usuyen degilim, kistikca esim ardina kadar ac ev sicak olmasina ragmen.. Bi hastalanirsa cocuk napariz diyo hastanelere para dokecegimize sicacik oturun iste diyor.. Yeni binada oturuyorum ev gayet guzel isiniyor, onceki evimde yeni olmasina ragmen faciaydi. Ozellukle yatak odasinda agzimizdan duman cikiyordu neredeyse 1000 leri bile gorduk.. bu arada ist oturuyoruz siz neredesiniz ?
Tugceeek HonKiPonKiDoNiNo Istanbul ve sanırım poşetten evde oturuyorum gram ısınmıyorum ve gelen fatura 750 😭😭
HonKiPonKiDoNiNo Tugceeek poset kismini anlayamadim 🤷♀️ bide bgn hava guzel aslinda burun evi actim havalandirdim sogumadi hic